Generic selectors
Само точни съвпадения
Търси в заглавието
Търси в съдържанието
Post Type Selectors
Продукти
Рецепти
Статии
Страници

Разбираме Вашето притеснение и ще се постараем да отреагираме максимално бързо. Тъй като доверието, което вече сте изградили към нас, е важно, на тази страница ще откриете кратка и ясна информация какво да направите, какво да очаквате и как ще протече целият процес на сервизиране.

Голяма част от елементите на уредите се предлагат за свободна продажба на нашия сайт. Можете да филтрирате търсенето по модел и така ще откриете по-лесно необходимия Ви елемент. Всички части за свободна продажба можете да намерите в категория Резервни части и консумативи или на линка тук.

Ако търсената от Вас част не е налична в момента и уредът Ви е оригинално закупен от нас или някой от партньорите ни, можете да попълните Заявка за РЕКЛАМАЦИЯ/СЕРВИЗ (със съответното доказателство за оригиналната Ви покупка) и ние ще направим всичко възможно да Ви я осигурим максимално бързо.

 

Какви уреди сервизираме?

Сервизът на Instant Brands за България обслужва само закупените от Instant Pot Bulgaria уреди, както и от търговските вериги Технополис и Техномаркет, в които се предлагат. За продукти, закупени от други държави или доставчици, не можем да осигурим платено сервизно обслужване.

 

Какви уреди НЕ сервизираме?

Не сервизираме уреди, които са закупени от други доставчици. Сервизът ни е предназначен само и единствено за потребители, които са ни гласували доверие за оригиналната си покупка.

Не се сервизират уреди с разтопени основи, следствие от поставяне върху или в близост до котлони и външни източници на топлина. Полимерни елементи не се предлагат като самостоятелна резервна част и не могат да бъдат закупени от Instant Brands. Според последните инструкции на производителя, въпросните елементи не следва да бъдат самостоятелно подменяни, с цел максимална безопасност, а като официален представител на бранда, ние не можем да правим компромиси. Ако имате проблем,  свързан с разтопена основа, можете да попълните Заявка за РЕКЛАМАЦИЯ/СЕРВИЗ, а ние ще прегледаме детайлно и ще дадем становище, дали уредът може да продължи да се използва.

 

Какви са стъпките при изпълнение на заявка за извънгаранционно осблужване?

Стъпка 1 – Попълнете формата за Заявка за РЕКЛАМАЦИЯ/СЕРВИЗ, която можете да откриете тук. Тя е кратка и лесна за попълване, но чрез нея ни предоставяте информация, която ще ни бъде от полза при предварителната диагностика. В случай, че сте попълнили правилно формата за рекламация/сервиз, ще получите автоматичен имейл за потвърждение. Ако това не се случи, за допълнително съдействие можете да се свържете с нас на посочените в сайта телефони.

Стъпка 2 – В рамките на 48 часа /в работни дни/ ще получите информация от сервизния ни отдел, включително и номер на съответната сервизна заявка. Ще получите предварителна оферта, която е направена на база предоставените от Вас по имейл видео и снимкови материали. Поради тази  причина е възможно първоначалната цена да се различава от крайната. Запазваме правото си да отправяме пълни ценови предложения, едва след пристигане и диагностициране в наш сервиз.

Стъпка 3 – Ще е необходимо да подготвите и изпратите уреда или част от него на посочен от нас адрес. Опитът ни показва, че по време на транспортирането е възможно да се получат надрасквания и дори счупвания. За да избегнем възможни неприятни за нас и за Вас ситуации, препоръчваме да направите снимки преди и след опаковането, за да можем да удостоверим изправния му външен вид, преди извършването на куриерската услуга. При пристигане на уред с транспортен дефект, отговорността за щетите ще е за Ваша сметка, като ще е необходимо да разрешите спора с предпочетения от Вас куриер.

Към момента не приемаме уреди на място, като е задължително те да бъдат доставяни от куриер. При извънгаранционни ремонти, транспортната услуга е за Ваша сметка.

Стъпка 4 – След като уредът Ви бъде доставен, ние го разопаковаме пред камера и правим диагностициране на причините за неизправността. Ако открием нещо, което не сме успели да видим след получаване на заявката Ви, е възможно да изпратим имейл, допълващ ориентировачното първоначално предложение за отремонтиране.

Стъпка 5 – При потвърждение от Ваша страна ще отремонтираме уреда и ще Ви го върнем отново работещ. Ако нещо в процеса Ви изненада или евентуалните допълнителни разходи за ремонт Ви се сторят необосновано високи, можете да откажете ремонт и ние ще опаковаме и изпратим обратно уреда Ви, с транспотните разходи за Ваша сметка. Ние ще се погрижим уредът Ви да е добре опакован, като при възникнали транспортни дефекти, ще поемем отговорността.

ВАЖНО! За нас приоритет е да получите работещ и най-вече безопасен уред. Напълно разбираме, че понякога потребителите са склонни да правят компромиси за постигане на оптимално добра цена, но ние не можем да си позволим да изпратим обратно уред, за който не сме убедени, че ще е напълно безопасен за работа.

Всички ремонти се извършват в България, с оригинални части и в предвидените в ЗЗП срокове. Резервни части се предлагат и в категория Резервни части и консумативи.

Вашата количка

Количества: 0 Артикули: 0
Нямате продукти в количка.
0.00 лв. (вкл. ДДС)
0.00 лв.