Плащане:
Когато финализирате Вашата поръчка, имате възможност за избор на следните варианти за заплащане:
Наложен платеж:
Заплащате дължимата сума на куриера при получаване на пратката.
Плащане по банков път: Заплащането на дължимата сума се извършва предварително чрез банков превод на указаната банкова сметка (информация за същата се получава и по имейл след финализиране на поръчката). Поръчки, които се заплащат по банков път, се обработват и изпращат след като плащането бъде получено от наша страна.
Покупка на изплащане: Можете да се възползвате от възможност за покупка на уреди на изплащане (на лизинг / на кредит) съвместно с TBI Bank (Ти Би Ай Банк).
Услугата е достъпна за финансиране на покупки на стойност над 100 лв., с период на изплащане от 3 до 48 месеца, на равни месечни вноски. Поръчки, направени на изплащане, се обработват и изпращат, след като процедурата за отпускане на кредит бъде премината и заявката бъде одобрена от TBI Bank (Ти Би Ай Банк).Плащане с карта онлайн: Плащането с банкова карта се извършва посредством виртуален пос терминал (vPOS). Приемат се плащания с дебитни, кредитни и бизнес карти Visa и Mastercard с максимална сума до 2 000 лв.
Доставка:
Поръчки над 100 лв
Доставката на всички стоки на обща стойност над 100 лв е безплатна за територията на Република България, ако се извършва до офис на куриерска фирма “Еконт”.
При избор на куриерска фирма “Спиди” или доставка до адрес с куриерска фирма “Еконт” се начислява допълнителна такса за доставка, като същата се визуализира преди завършване на поръчката.
- за поръчка до офис на Еконт – безплатна доставка
- за поръчки с Еконт до личен адрес – 4.98 лв.
- за поръчки до офис на Спиди- безплатна доставка
- за поръчки със Спиди до личен адрес – 4.98 лв.
- При избор на друг куриер, транспортната услуга е за сметка на клиента.
Поръчки до 100 лв.
Доставката на консумативи, резервни части и аксесоари при поръчка на обща стойност до 100 лв. се заплаща по фиксирана тарифа, както следва:
- за поръчка с Еконт – 3.95 лв.
- за поръчки със Спиди – 3.95 лв.
Време за доставка:
Стремим се да обработваме всички заявки оптимално бързо и ефективно.
- Заявки, получени до 13.00ч. в работен ден, се обработват и изпращат още в същия ден, освен ако на конкретен продукт не е описано друго.
- Заявки, получени след 13.00ч. в работен ден, се обработват и изпращат на следващия работен ден.
- Заявки, получени в неработен ден, се обработват и изпращат в първия работен ден.
- Всички пратки се изпращат експресно и обикновено се доставят на следващия работен ден.
- Определени населени места се обслужват ежеседмично, по график. По време на Информация за конкретно населено място, можете да намерите на сайтовете на Спиди или Еконт.
- Молим да имате предвид, че в по-натоварените периоди (напр. преди, по време и след Черен петък, Великденските и Коледните празници) са възможни забавяния от страна на куриерите.
Транспортната услуга се изпълнява от куриерски фирми “Спиди” и “Еконт”.
Молим да проявите разбиране при евентуални забавяния на доставки. Не винаги всичко зависи от нас. При забавяния или други проблеми свързани с транспорта, не се колебайте да се свържете с нас.
Отговорности:
Всички пратки се изпращат с включени опции Преглед и Тест. Препоръчваме да се възползвате от тях, за да могат да бъдат своевременно установени дефекти, настъпили по време на транспортирането.
Стремежът ни е да осигурим желаните от Вас продукти и да направим възможна доставката им в най-кратки срокове. Въпреки това, не се ангажираме с поддържането на пълната гама от артикули и е възможно да не можем да изпълним заявката Ви при изчерпване на количества или забавени доставки от наши партньори. В случай, че нямаме възможност да осигурим желаната от Вас стока, ще бъдете своевременно информирани.